Samenwerken in een workshop leidt tot resultaten die beter zijn dan individuele bijdragen. Maar dat gaat niet vanzelf. Ook is van belang dat de workshop input is voor het vervolg proces. Daar moet van te voren over na gedacht worden.
Mark Hoevenaars heeft in zijn carrière meer dan 800 workshops geleid. Deze workshops worden als inspirerend, doeltreffen en effectief bestempeld door de deelnemers en opdrachtgevers.
Om te wetenwaar de organisatie heen moet en welke proposities interessant zijn voor de doelgroepen is kwalitatief en kwantitatief onderzoek van groot belang. Dit begint vaak met een kort rondje langs de klanten, medewerkers en leveranciers. Goede inzichten zijn de basis van slim beleid en een plan van aanpak dat hout snijdt.
Elke strategie is zo goed als zijn implementatie. Coachen en bouwen van teams, sturen geven aan de processen, zorgen dat de resultaten behaalt worden. Het gebeurd uiteindelijk allemaal op de werkvloer.
Mark Hoevenaars heeft meer dan 200 speeches gegeven aan een brede waaier aan doelgroepen. C-level bijeenkomsten, academische presentaties, executive education, large scale interventions, en key notes.
Onderwerpen zijn o.a.: Design Thinking, Employer Branding, Marketing van duurzame producten en diensten, merk & identiteit, Innovatie van diensten en voor not for profits.
Elke speech wordt toegesneden op het publiek en de vraag van deopdrachtgever.